kedves blog

articsóka

articsóka

30y: No.4

2008. október 25. - davidkolbi

A boltok polcain és a webáruházakban a 30Y negyedik lemeze, amely kellő elegánssággal a '4-es szám' címet kapta. Azt hiszem kb egy vagy két hete jöhetett ki, de gondoltam mielőtt írnék róla végighallgatom legalább kétszer, hogy tudjak is mit.

Nos, hogy a véleményem érjen is valamit, először megmagyarázom a tényállást. Szeretem a harmincipszilont, nagyon, az eddigi összes lemezüket, azokról az összes számot, koncertjükön is voltam számtalanszor, de ez az új lemez elég gyöngécskére sikerült. Lehet, hogy elkapkodtátok srácok! Egyedül egy szám tetszik, az azt hittem érdemes - mivel amúgy is sok kötődésem van Szentes városához, konkrétan itt élek születésem óta - de mint tudjuk, ez már nem egy mai szám, s jó ötlet volt, hogy előkaparták és belekerült ebbe a lemezbe. Sok koncerten a számok közötti szünetekben ennek a számnak a címét ordibáltam meg a pusztítóst, de egyszersem játszották egyiket sem, most nyár végéig: SZIN. Ezzel a számmal (azt hittem érdemes) hivatkoztak az új albumra, amin eléggé meglepődtem, de nagyon jó volt élőben hallani végre.

Amúgy a 30Y egy érdekes dolog. Nagyon jó zenét csinálnak, csak dicsérni tudom őket, de mégis sokszor elriasztó -hogyha mostanság már kezd is egy kicsit ez leállni- hogy divat hallgatni és szeretni. Nagyon rossz, hogy olyan emberekkel (fiatalság-bolondság) találkozik az apjafia a koncerten, hogy megrémül és elgondolkozik, hogy talán ő nem is ide tartozik.

Szóval ha fesztivál, akkor szeszt igyál, harmincipszilont meg hallgassál!

A bejegyzés trackback címe:

https://articsoka.blog.hu/api/trackback/id/tr40731399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása