kedves blog

articsóka

articsóka

Gyün a karácsony

2008. december 03. - davidkolbi

Már nincs egy hónap, s itt a karácsony. Mindenhol azt olvasom, hogy senki nem vásárol, mindenki be van szarva, elpusztít minket a világválság. Már lassan ha a válságot említik, egy nagy vérengző félig tírex félig farkasember félig vámpír alakú szörny jelenik meg előttem amely egy tízemeletes méretét teszi ki és emberekkel táplálkozik, de mielőtt megenné őket, véresen megkínozza. Elhiszem, hogy már több ezer, akár több tízezer embert elbocsátottak a munkahelyükről. Ez nagyon szomorú dolog, teljesen együtt tudok érezni. De ez még mindig csak egy nagyon minimális százalék (persze most Magyarországról beszélek). A maradék 98 százalékot szerintem nem érinti. Legalábbis (lehet bennem és az ismerőseimben van a hiba) de én senkin nem vettem eddig észre, hogy valami történt volna. Ha nem olvasnék híreket, de attól ugyanúgy élném társadalmi életem, nem venném észre, hogy válság van. Nah szóval kábé ennyi szerintem, túl vagyunk paráltatva. Ezért a válságra hivatkozva nem veszek senkinek ajándékot:), amúgy is a szeretet ünnepe van, nem az ajándékoké.

A bejegyzés trackback címe:

https://articsoka.blog.hu/api/trackback/id/tr14802247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása