kedves blog

articsóka

articsóka

Kedves Windows!

2009. január 23. - davidkolbi

Kedves Windows!

Elképedve használom már kb. egy éve az Ön legújabb verzióját, a Vistát. Teljesen meglepően ezidáig semmi problémám nem volt Önnel, picit rosszul is éreztem magam emiatt. Már lassan el is gondolkoztam a Mac-re váltási terveimen (nah jó, természetesen nem). De az elmúlt egy hétben észhez tetszett térni, éreztem hogy mostmár az igazi Windows-zal van dolgom. Már lassan egy éve éreztem, hogy valami nincs meg az Ön legújabb verziójában, ami az Xp-ben még megvolt. S jött a csoda, a rendszer megfagyott, ez a csodálatos, mindent elsöprő rendszer. Ekkor jöttem rá, hogy ez az ami hiányzott. Ez kb. egy hete történhetett, s azóta naponta legalább 5-ször megfagy a picike, vagy csak fogja magát és újraindul, de csak úgy spontán, mintha benyomnám a reset-et. Szóval ezáltal én is észhez tértem, mégjobban ráeszméltem a lényegre, hogy nekem Machintos kell.

Köszönöm kedves Windows, hogy támogatja a Macintosh-t!

pd: Természetesen ezen post írása közben is volt két fagyi, szarul is érezném magam, ha csak úgy simán be tudtam volna fejezni.

A bejegyzés trackback címe:

https://articsoka.blog.hu/api/trackback/id/tr43897871

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: Turulcsirip - orszagosmedia 2009.01.23. 17:05:56

[...]Windows!Elképedve használom már kb. egy éve az Ön legújabb verzióját, a Vistá..[...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása