kedves blog

articsóka

articsóka

Windows reinstall

2009. február 08. - davidkolbi

Most pedig egy kis windows reinstall következik. Nem is tudom mióta nem raktam újra ezt a Vistát. Sőt, ezt még szerintem nem is raktam újra, egyszer kijött aztán feltelepítettem, azóta fenn van. Nagyon sokáig nem is volt vele semmi baj, de huzamosabb ideje naponta kb 10-szer lefagy vagy újraindul. Úgy voltam vele, hogy mostmár én nem telepítem újra, májusban úgyis veszek mac-et. De nem bírom egyszerűen idegekkel, utálok windowst telepíteni, de muszály ha meg akarom élni a mac-em megvásárlásának idejét, mert már úgy volt, hogy felgyújtom magam. Minden napom úgy kezdődik, hogy háromnegyed óráig nyomkodom a reset gombot a gépen, mert minden alkalommal megfagy a betöltésnél, ha meg nem akkor amint elindult, rá két percre újraindul. Szóval bedobtam a törülközőt. Beismerem, gyenge vagyok.

Egy kis nosztalgia érzete lesz ennek a telepítésnek szerintem, mer annó az xp-t annyiszor újraraktam, hogy már tudtam fejből a serial számot. A reinstall már szinte hozzátartozott a vasárnapi ebédekhez. Hát most is.

Remélem nemsoká újult erővel jelentkezem! Puszi

A bejegyzés trackback címe:

https://articsoka.blog.hu/api/trackback/id/tr7929848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása