kedves blog

articsóka

articsóka

Föltelepült

2009. február 08. - davidkolbi

Hát fel. Azóta is esz az ideg. A rendszer ugyanúgy fagy és újraindulgat mint előtte, úgyhogy valószínűleg hárdveres probléma van. Emellett olyat csinált a windóz, hogy még mindig le vagyok hasalva. Feltelepítettem a rendszert ugye formázás után a C meghajtómra. Eddig minden rendbe. Aztán mikor csak úgy ok nélkül kivettem a mobilrekkem, s indítottam volna a rendszert, azt mondta nem, hiányoznak a rendszer indításához szükséges fájlok. Ezekután visszaraktam, elindult, s utána néztem a dolognak. A bootmngr fájlt és barátait a külső vincseszterre telepítette!...???????????????????????... Ezek felét át tudtam másolni a rendszer meghajtóra, a többit nem, s ha rekk nélkül indítok, felsorolja a hiányzó két fájlt és megkér a ctrl+alt+del kombó használatára, amivel újraindíthatom a gépet.

Hát tenkjú vindóz!

A bejegyzés trackback címe:

https://articsoka.blog.hu/api/trackback/id/tr52930996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása